یک بابلی

ألیس الله بکاف عبده

یک بابلی

ألیس الله بکاف عبده

یک بابلی

زادگاه و رشدگاهم شهر بابل است.
شهری که ناگفته‌های فراوانی را دل خود جای داده که حتی اکثر ساکنین آن هم از آنها بی‌خبرند.

بروز مجدد درد بزرگ؛ این‌بار در مورد حضور زنان در ورزشگاه

چند سالی است که موضوع حضور زنان تماشاگر در مسابقات ورزشی مردان، مطرح می‌شود. صرفنظر از درستی یا نادرستی چنین اقدامی، موضع دوگانه‌ی بعضی‌ها موجب شگفتی است! همان‌ها که در سال ۸۵ و پس از دستور رییس‌جمهور وقت مبنی بر امکان حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، این اقدام را خلاف و غلط ارزیابی می‌کردند اکنون و در سال ۹۶ از مدافعان این اقدام شده‌اند! چرا؟ چون با دولتی که در سال ۸۵ بر سر کار بود مشکل داشتند ولی دولت فعلی را می‌پسندند! مثلا روزنامه‌ی آفتاب یزد در هفت اردیبهشت ۸۵، مقاله‌ای نوشت در تقبیح حضور زنان در ورزشگاه اما همین روزنامه، چند روز قبل و پس از بازی تیم ملی فوتبال ایران و سوریه از عدم حضور زنان ایرانی در ورزشگاه آزادی، ناله و فغان سر داد!

آزادی

به عبارت دیگر، از نظر بعضی‌ها استدلال بر خوب یا بد بودن این اقدام، مشروط به آن است که دستورش را دولت احمدی‌نژاد داده باشد یا دولت روحانی! و این همان درد بزرگ کشور ما است که عده‌ای، به جای نظرات کارشناسی و مستدل، ملاک و معیارشان باند و جناح و دولت خاص است!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی